Sunday, June 27, 2010

J-23 Week Of Welcome Schedule

Hello,
Je suis de retour de vacances en Normandie et j'ai en ma possession le VISA F1 ! youpi. Pour donner quelques nouvelles, et bien le départ approche à grand pas, je vais commencé à penser au contenu des valises. J'attends les résultats du BTS et aussi le package du Greek Life office pour le recrutement. En attendant voici le programme de la Week Of Welcome de GCSU.
Je ne vais pas m'ennuyer avec tout ça.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Thursday, August 12

Move-In Day / Registration & Orientation / Welcome to WELLness / Dinner / Speaker: Tracy Knofla from High Impact / Bobcat Pep Rally / Campus Actitivities Board Presents... Opening Act: Armed Farces & Band –TBA

----------------------------------------------------------------------------------------
Friday, August 13

Bobcat Beginnings & Insights / Meal Time and Registration / Circles Meetings, Meeting with the Author: John Marks – Reasons to Believe / Dinner / Resident Students' Meeting / Freshman Convocation / CAB Event: Hypnotist – Frederick Winters

-----------------------------------------------------------------------------------------
Saturday, August 14

Unfinished Business / Lunch in Dining Hall Food, Arts and Music [FAM] - SOAR Program / 3-on-3 Basketball Tourney and Open Swimming / Bobcat Marketplace & Community Celebration / Picture Perfect Picnic / Activity: RSA Movie Night

-------------------------------------------------------------------------------------------
Sunday, August 15

Special Brunch in the Dining Hall / "Can I Kiss You?" – Domitrz / CAB Extravaganza: Comedian – Eric O'Shea

------------------------------------------------------------------------------------------
Monday, August 16

Lemonade Brigade / Poster Sale (Fountain) / Open Swimming / In-hall Programs

------------------------------------------------------------------------------------------
Tuesday, August 17

Lemonade Brigade / Poster Sale (Fountain) / Open Swimming / In-hall Programs

2 comments:

  1. Salut, moi aussi je vais en Géorgie, je vais à Atlanta mais en tant qu'exchange student. :)

    ReplyDelete
  2. c'est sûr qu'il vaut mieux avoir trop de docs que pas assez pour l'ambassade, moi je devrais arriver à Troy le 2 ou 3 août, l'orientation week commence le 4 août et les cours le 9. J'espère que tu vas te plaire à Birmingham, n'hésite pas à me refiler les bonnes adresses ;)

    ReplyDelete